اولین جلسه ستاد هدفمند سازی یارانه ها در شهرستان یزد به ریاست محمود شاکری شمسی فرماندار یزد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در اولین جلسه  ستاد هدفمند سازی یارانه های شهرستان یزد  با تأکید بر اطلاع رسانی صحیح و شفاف در خصوص نحوه ثبت نام از متقاضیان در این طرح اظهار داشت:  تمام دستگاه های اجرایی مسئول در اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها باید با یک برنامه ریزی و تعامل مناسب نسبت به ثبت نام و راهنمایی مردم در اقدام نمایند.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه 20 فروردین ماه آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی می باشد افزود : ثبت نام فقط از طریق سامانه ی WWW.REFAHI.IR   امکان پذیر بوده  و سرپرستان خانوارها در صورت دسترسی به شبکه اینترنت می توانند ثبت نام نمایند.

وی  با بیان اینکه عدم ثبت نام به منزله انصراف از دریافت یارانه نقدی می باشد اضافه کرد: دولت عواید حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها را در بخش های حمل و نقل عمومی بیمه سلامت و حمایت از بیماران صعب العلاج، بیمه بیکاری ، صنعت و رونق تولید و صنایع به کار خواهد گرفت.

شاکری شمسی در پایان با اعلام اینکه در این دوره از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها شیب افزایش قیمت ها ملایم است خاطر نشان کرد: در این دوره به مردم اطمینان می دهیم که با افراد یا واحدهایی که به دنبال سودجویی و منفعت طلبی هستند برخورد قانون صورت خواهد گرفت تا از کسی حقی ضایع نگردد.

در این جلسه مدیران سایر دستگاههای در خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده برای اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه نیز گزارشی ارائه کردند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا