ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر "انبوه مردم ولایت مدار شهرستان ابرکوه با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گزینه های روی میز امریکا را بایگانی کرده و توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب کردند .

در راهپیمایی باشکوه 22بهمن سیل خروشان مردم شهرستان ابرکوه در طلیعه سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی جاری شده است .
امسال مردم ابرکوه با جمعیتی نزدیک به دو برابر سال گذشته در راهپیمایی یکبار دیگر دست رد به همه بدخواهان بویژه آمریکا و ادیای مزدورش زدند .
مردم از پیر و جوان در حالی که پیشاپیش آنها امام جمعه ، فرماندار ، روحانیان و مسئولان در حرکت بودند با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و طنین انداز کردن بانگ الله اکبر و شعارهای انقلابی مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل راهپیمایی عظیم 22بهمن را باشکوه برگزار کردند .
راهپیمایان نشان دادند با پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به راه امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام همچنان پابرجا و استوارند و یکبار دیگر وحدت و همدلی سال 57 را رقم زدند .
شرکت کنندگان با مشت هایی گره کرده با تجدید بیعت با امام (ره) و مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های بلند شهیدان، فریاد ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، خامنه ای رهبر است وارث پیغمبر است را سر دادند.
راهپیمایی 22بهمن در شهر ابرکوه از میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز شده و تا استادیوم ورزشی شهید پور اکبری ابرکوه ادامه داشت .
در این اجتماع قطعنامه سراسری یوالله 22 بهمن قرائت و با تکبیر حاضران مورد تائید قرار گرفت .
دراین مراسم امام جمعه ابرکوه با تبریک یوم الله 22بهمن گفت: ملت امروز با راهپیمایی باشکوه و کم نظیر خود دست رد به همه دشمنان و استکبار جهانی زدند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی اظهار داشت : انقلاب اسلامی بازحمات امام راحل (ره) و نثار خون پاک شهدا به دست آمده است و ملت همیشه و تا آخر حامی آن بوده و گزینه روی میزمان تا همیشه ولایت خواهد بود .
راهپیمایی 22بهمن باحضور مردم همیشه در صحنه در 10 نقطه شهرستان شامل :شهر ابرکوه ، شهر مهردشت ، دهستان اسفندآباد ، روستاهای اسدآباد اسفندآباد، خرم آباد ، صفی آباد ، فراغه ، ده عرب ، صفی آباد، صادق آباد ، خسرآباد ، رحیم آباد باشکوه برگزار شد.
در پایان این مراسم باشکوه ،گروه سرود توسط دانش آموزان و همچنین آوا و نواهای موسیقی عشایر شهرستان ابرکوه به اجرا درآمد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا