با حضور محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج و 115 نفر از دانشجویان رشته کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد واحد پرند، 16 آذر روز دانشجو گرامی داشته شد
 
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،  باغ گلهای سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج میزبان بیش از 115 نفر از دانشجویان رشته کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد واحد پرند به همراه اساتیدشان بود.
در این بازدید "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون محیط زیست و "عباس زارع" مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج دانشجویان حاضر در باغ گلهای کرج را همراهی کردند.
در ابتدای ورود دانشجویان به باغ گلها، با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین آنها در محوطه برکه مسابقه دارت برگزار و با استقبال دانشجویان مواجه شد.
در پایان برگزاری مسابقه دارت، به چهار نفر از دانشجویان ( دو نفر خانم و دو نفر آقا) که موفق به کسب امتیاز بالاتری شدند، از سوی روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج کیف لوازم باغبانی اهدا شد.
در ادامه تابش، زارع و دانشجویان از فرش گل دو هزار و 700 مترمربعی باغ گلهای کرج بازدید کردند.
در حاشیه این بازدید کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز کرج حضور داشتند و به سئوالات دانشجویان پیرامون گونه های گیاهی کاشته شده در فرش گل، میزان ماندگاری گلها و ... پاسخ دادند.
در بخش دیگری دانشجویان رشته منابع طبیعی و کشاورزی دانشگاه آزاد واحد پرند به مناسبت روز دانشجو همراه با اساتید خود و با راهنمایی کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، درخت چناری را در پارک شهید چمران کاشتند.
به پیشنهاد تابش، این درخت به نام "دانشجو" نامگذاری شد.
صرف ناهار، اهدای گل، ارائه نشریه باغ بوم و بسته های آموزشی سازمان پارکها از دیگر بخشهای بازدید دانشجویان از باغ گلهای پارک شهید چمران کرج بود.






سایت خبری یزد فردا

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا