رئيس اداره سنجش و ارزشيابي مهارت اداره كل آموزش فني وحرفه اي استان یزد خبر داد : به دنبال تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان حج و زیارت استان یزد 530 نفر از آشپزان کاروان های زیارتی روز پنجشنبه برای دریافت گواهینامه مهارت و حضور در کاروان های زیارتی به رقابت می پردازند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد سعید پرویزی در این باره گفت : در جلسه ای که با حضور تعدادی از مسئولين حج و زیارت و مسئولان اداره سنجش و ارزشيابي مهارت اداره كل آموزش فني وحرفه اي استان در سالن کنفرانس مركزآموزش فنی وحرفه ای آیت الله خامنه ای برگزار شد آموزش کارگزاران دفاتر حج و زیارت مورد توجه قرار گرفت .

وی اضافه کرد : این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه ریزی لازم در اجرای تفاهم نامه بین سازمان حج و زیارت و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد .

وی در خصوص ثبت نام در سامانه فنی و حرفه ای و دریافت کارت ورود به جلسه و ارائه پروژه عملی و همچنین حضور در حوزه های آزمون توضيحاتی را ارائه کرد .

شایان ذکر است رئيس اداره آموزش حج و زیارت استان نیز در این جلسه بر اهمیت آموزش و کسب مهارت حرفه ای توسط کارگزاران و عوامل اجرایی عملیات زیارتی تأکید کرد و افزود : باید با نگاهی علمی و تحقیقی و توأم با برنامه ریزی آموزشی ، دانش و توانایی و مهارت لازم را در کارگزاران زیارتی ارتقاء دهیم .

وی در ادامه گفت : از آنجایی که تربیت نیروی انسانی کارآمد موجب ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به زائران می شود و کسب مهارت های لازم توسط کارگزاران سازمان حج و زیارت بعنوان بازوان اجرایی این سازمان  در توسعه و پایداری سازمان تأثیر دارد ، موضوع آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

گفتنی است : نخستین آزمون رقابتی به صورت ادواری برای کارگزاران دفاتر حج و زیارت استان یزد روز پنج شنبه برای آشپزان این دفاتر در راستای ارتقا کیفیت ارائه خدمات برگزار می شود و افرادی که امتیاز لازم را کسب نمایند گواهینامه بین المللی مهارت دریافت می کنند .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا