در مراسمی با حضور پرشکوه دانشجویان، روز دانشجو در دانشگاه اردکان گرامی داشته شد.

این مراسم که به همت مدیر امور فرهنگی و با همکاری دانشجویان انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی  در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید، ابتدا سرپرست دانشگاه اردکان ضمن خیرمقدم به دانشجویان و گرامیداشت روز دانشجو و همچنین تبریک سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) از دانشجویان خواست تا همواره در عرصه های مختلف و به ویژه برنامه های فرهنگی و فوق برنامه مشارکت لازم را داشته باشند. دکتر غفوری چرخابی گفت: دانشجویان با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف می توانند بازوان قدرتمندی برای پیشبرد هرچه بهتر امور دانشگاه باشند. در ادامه مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان در سخنانی با بیان روایاتی به ویژگی های علم پرداخت و افزود: انسان با علم همواره رشد می کند و علاوه بر اینکه از صاحب علم حفاظت می کند، برعکس مال هیچگاه از مقدار آن کاسته نمی شود.

حجه الاسلام و المسلمین متوسل به حوادث تاریخی سال 1332 که منجر به شهادت 3تن از دانشجویان دانشگاه تهران شد اشاره و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی تصریح کرد: از آن زمان، مبارزه دانشجویان بر علیه ظلم و استبداد آغاز شد و نقش دانشجویان و قشر جوان تا به سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی تثبیت شد. سخنران مراسم با بیان اینکه دشمنان در مقاطع مختلف سعی کردند که دانشجویان را به میدان مقابله با برخی از ارزشها تبدیل کنند تأکید کرد: دانشجویان با بصیرت خود همواره نقشه های شوم دشمن را خنثی کرده اند. مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان همچنین 27آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و افزود: وحدت حوزه و دانشگاه از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که در این راه شهید مفتح استاد بزرگ حوزه و دانشگاه جان خویش را فدا نمودند.

در پایان این مراسم که با برنامه های متنوع علمی و هنری همراه بود از 8 نفر از اعضای انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی، 2 نفر از اعضای شورای صنفی-رفاهی و 48 نفر از برگزیدگان مسابقات ورزشی دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا