در روز پایانی رقابت های دسته اول امید کشور در گروه یک تیم امید فولاد یزد برای چهارمین بازی متوالی خارج از خانه خود تیم صدرنشین امید مس رفسنجان را با نتیجه دو بر یک مغلوب نمود اما در عین بدشانسی به مانند سه فصل گذشته به دلیل تفاضل گل ضعیف تر نسبت به تیم های مس رفسنجان و مس کرمان از صعود بازماند .

فولادی ها که بازی رفت را با یک گل به تیم مس رفسنجان واگذار نموده بودند در همان 20 دقیقه ابتدایی روی تیزهوشی محمد رهنما مهاجم جوان خود کار میزبان را یکسره کردند و با دو گل زیبای این بازیکن در دقایق 5 و 19 با برتری کامل نیمه اول را به سود خود به پایان رساندند .

در ابتدای نیمه دوم داور مسابقه با یک تصمیم اشتباه بابک مرادی از فولاد یزد را اخراج کرد تا مسی ها برای به تساوی کشاندن بازی بیش از پیش امیدوار شوند اما امیدهای فولاد یزد با هوشیاری کامل به هیچ عنوان فرصت گلزنی به مسی های میزبان ندادند تا اینکه داور ضعیف مسابقه با یک اشتباه فاحش دیگر یک پنالتی به رفسنجانی ها تقدیم نمود تا آن ها یکی از گل ها را جبران نمایند اما در پایان این شاگردان سعید جعفری بودند که با پیروزی دو بر یک پیروز میدان لقب گرفتند .

نتایج کامل بازی های گروه :

امید مس رفسنجان یک – امید فولاد یزد 2

امید مس کرمان 2 – امید گیتی پسند اصفهان یک

امید شهرداری اراک یک – امید ذوب آهن نوین اصفهان صفر

 

جدول نهایی رقابتهای لیگ دسته اول امید کشور ( گروه یک )

1-امید مس کرمان 15  امتیاز با تفاضل گل  6+

2- امید مس رفسنجان 15 امتیاز  با تفاضل گل 5+

3- امید فولاد یزد 15   امتیاز با تفاضل گل 1+

4- امید ذوب آهن نوین اصفهان 13  امتیاز با تفاضل گل 6-

5- امید گیتی پسند اصفهان 12 امتیاز با تفاضل گل 1-

6- امید شهرداری اراک 10 امتیاز با تفاضل 5-  

 ( تیم های مس کرمان و مس رفسنجان از این گروه به مرحله دوم مسابقات صعود کردند و تیم امید شهرداری اراک به رقابت های زیرگروه امیدهای کشور سقوط کرد )


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا