مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت اما علی (ع) یزد از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و کیوسکی بدون اتلاف وقت در این کلینیک خبرداد و افزود: شهروندان می توانند با شماره تلفن 6301700 نوبت ویزیت را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد  دکتر سیدمحمد رضا آقایی میبدی ضمن اعلام خبر فوق اظهارکرد: این کلینیک که در منطقه بلوار نواب صفوی واقع شده است با تعرفه دولتی و حضور اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد مشغول ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به شهروندان است.

وی ادامه داد: این کلینیک دارای کلیه تخصص ها و فوق تخصص ها اعم از متخصصین دندانپزشکی، داخلی، زنان، ارتوپدی، قلب، گوش و حلق و بینی ، پوست، غدد و متابولیسم، گفتاردمانی، رادیولوژی و سونوگرافی و غیره می باشد.

وی همچنین از فعالیت فوق تخصص گوارش اطفال در این کلینیک خبرداد و افزود: متخصص جراح عمومی و متخصص تغذیه نیز از دیگر تخصص های این کلینیک تخصصی است.

دکترآقایی در ادامه به استقبال شهروندان از خدمات این کلینیک اشاره کرد و گفت: طی ماه گذشته تا اکنون استقبال چشم گیری در پذیریش این مرکز داشته ایم.

 

مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت اما علی (ع) یزد در پایان همچنین از ارائه خدمت رایگان کلینیک ترک سیگار در این مرکز خبرداد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا