احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس زنده یاد جبار عابدزاده پدر احمدرضا عابدزاده کاپیتان پرافتخار پرسپولیس و تیم ملی ایران عصر امروز و به هنگام عمل جراحی قلب دار فانی را وداع گفت.

احمدرضا عابدزاده که در لس آنجلس به سر می برد امشب از طریق همسرش از این ضایعه ناگوار باخبر شد و تلاش دارد در اولین فرصت به ایران سفر کند تا در مراسم تدفین پدر گرانقدرش حضور داشته باشد.

همچنین امیر عابدزاده دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس نیز امشب راهی اصفهان شد تا در مراسم تدفین و تشییع حضور یابد.

پدر احمدرضا عابدزاده در سن 72 سالگی دار فانی را وداع گفت.

در همین راستا محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی مصیبت وارده را به احمدرضا و امیر عابدزاده تسلیت گفت.

رویانیان در این پیام علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت کرده و همچنین این مصیبت وارده را به نیابت از هواداران پرسپولیس به احمدرضا و امیر عابدزاده که محبوبیت خاصی نزد هواداران دارند تسلیت گفت.

رویانیان قصد دارد در مراسم ترحیم پدر عابدزاده در اصفهان حضور یابد.


زمان مراسم خاکسپاری و مجلس ترحیم پدر عابدزاده اعلام شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر پدر احمدرضا عابدزاده فردا در باغ رضوان برگزار می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس مراسم تشییع زنده یاد جبار عابدزاده پدر احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس ساعت 9 صبح روز سه شنبه از مقابل بیمارستان چمران اصفهان آغاز شده و مراسم خاکسپاری در باغ رضوان انجام خواهد شد.

همچنین مراسم ترحیم زنده یاد جبار عابدزاده ساعت 9 الی 11 صبح روز چهارشنبه در مسجد امام علی اصفهان واقع در خیابان هشت بهشت برگزار خواهد شد.

احمدرضا عابدزاده در تدارک سفر به ایران است و زمان حضور وی در اصفهان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا