به مناسبت روز دانشجو جلسه ای با موضوع " دانشگاه پیام نور و راهکارهای توسعه ان" در محل بخشداری زارچ با حضور بخشدار، ریاست و پرسنل دانشگاه و جمعی از دانشجویان واحد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : در این جلسه رییس دانشگاه گفت: در سال جاری  نسبت به تعداد رشته موجود در مقایسه با سایر دانشگاه ها پذیرش بسیار خوبی داشته ایم و این را نتیجه تبلیغات مطلوب، تلاش همکاران و استقرار در ساختمان جدید دانشگاه دانست.

محسن خلیلی افزود: دانشگاه پیام نور زارچ نقاط قوت بسیار زیادی دارد که  قبولی بیش از 12 نفر از دانشجویان این دانشگاه در مقطع ارشد، کسب رتبه اول حقوق در سطح استان توسط دانشجوی این مرکز و اجرای فعالیت های فرهنگی گسترده از قبیل برگزاری جشن ازدواج دانشجویی و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان که در سطح استان بی نظیر بوده است را نمونه ای از این موارد است.

در این جلسه بخشدار زارچ دانشگاه را یکی از مهم ترین نهاد های این منطقه دانست

خوشنویس اضافه کرد برای توسعه دانشگاه و پیشبرد اهداف آن از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم و پیشرفت دانشگاه زارچ را پیشرفت بخش زارچ می دانیم.

بخشدار زارچ به منظور مساعدت جهت ایاب و ذهاب دانشجویان یک دستگاه مینی بوس به این واحد اختصاص داد.و توجه مسئولین به دانشگاه را باعث دلگرمی کارکنان و دانشجویان دانسته و خواستار استمرار این جلسات شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا