دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا در هنگام جام جهانی برای تشویق تیم ملی ایران به ورزشگاه می‌روم.

نیلسون کوریا در مورد قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: همیشه قرعه‌کشی‌ها در جام جهانی بسیار خاص و زیبا بوده و این بار هم این اتفاق افتاد. من شک ندارم با شرایطی که پیش آمده برزیل قهرمان می‌شود چون پتانسیل این موضوع را دارد.

به گزارش فارس، وی افزود: اما در گروه ایران به نظرم رقابت سنگین بشود مخصوصا میان نیجریه و ایران. باور کنید قلبا دوست دارم تیم ملی ایران به مرحله دوم صعود کند اما جام جهانی به قلب‌ها بستگی ندارد بلکه عملکرد هر تیم در زمین نتیجه را مشخص می‌کند.

نیلسون خاطرنشان کرد: یکی از نکات مثبت گروه ایران این است که شما باید بازی آخر را مقابل بوسنی برگزار کنید یعنی بوسنی به احتمال فراوان بازی مقابل آرژانتین و نیجریه را واگذار کرده و با یک روحیه بسیار خراب مقابل ایران قرار می‌گیرد که شما می‌توانید از این موضوع بهترین استفاده را کنید البته اینها همه گمانه‌زنی است چون همیشه در جام جهانی شگفتی هم بوده.

وی خاطرنشان کرد: بعد از برزیل قطعا در کشورم طرفدار ایران هستم به همین دلیل در بازی‌های جام جهانی به ورزشگاه می‌روم و تیم ملی ایران را تشویق می‌کنم تا ان‌شاءالله دوستانم بتوانند این بار در کشور من به موفقیت برسند. من فقط امیدوارم که در بازی مقابل آرژانتین ایران با تمام توان به میدان برود تا با یک نتیجه خوب زمین را ترک کند البته آرژانتین تیم کاملی است و یکی از گزینه‌های قهرمانی جام جهانی.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا