یزدفردا"اعضای شورای اسلامی شهر یزد با حضور در منطقه یک از فعالیت‌‌های فناوری اطلاعات این منطقه بازدید کردند

روز گذشته اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد با حضور در منطقه یک شهرداری یزد ضمن بازدید از منطقه از نزدیک با فعالیت‌های فناوری اطلاعات این منطقه آشنا شدند.  

سپنتا نیکنام و ملیحه امینی که به همراه عظیمی‌زاده در منطقه یک حضور یافته بودند، ضمن بازدید از بایگانی منطقه از نزدیک با مراحل دوازده‌گانه ساماندهی بایگانی پرونده‌ها آشنا شدند.

در جلسه‌ای که پس از این بازدید در دفتر مدیر منطقه تشکیل شد، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد به تشریح جزئیات مکانیزاسیون پرونده‌های این منطقه از سال 1388 تاکنون پرداخت. فعالی گفت حدود 49000 پرونده در این منطقه ساماندهی و در سیستم جامع شهرسازی ساماندهي گردیده‌ است.

مهدی فعالی ادامه داد سیستم جامع اداری مالی، پورتال، سیستم جامع آماری و سیستم جامع شهرسازی از جمله سیستم‌های موجود در این منطقه است که توانسته به مکانیزه‌کردن فرآیندهای موجود منطقه سرعت بیشتری بخشد.

مدیرعامل سازمان فاوا همچنین به راه‌اندازی سیستم‌های صدور پروانه، کمیسیون ماده صد، اصناف، درآمد، کمیسیون ماده 100، مهندسین ناظر، کمیسیون توافقات و کمیسیون آزادسازی در این منطقه اشاره کرد و گفت با اتمام قسمت دستور نقشه سیستم شهرسازی، کلیه محاسبات این منطقه توسط سیستم انجام می‌پذیرد.

شایان ذکر است اعضای شورای اسلامی شهر پیش از این با حضور در ساختمان مرکزی سازمان فاوا با سایر فعالیت‌های این سازمان در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار و سیستم اطلاعات جغرافیایی آشنا شده‌بودند.





سایت خبری یزد فردا

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا