وزیر ورزش و جوانان امروز در یکی از اولین بازدیدهای خود در مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از این دانشگاه و حضور بر سر یکی از کلاس‌ها، نشستی با حضور عضو هیأت امناء، رئیس دانشگاه، حمید استیلی و جمعی از مسوولان دانشگاه و باشگاه داشت.

 به گزارش یزد فردا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وزیر ورزش و جوانان امروز به دعوت داریوش سودی رئیس مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس در این مرکز حضور پیدا کرد.

 وی پس از حضور در این مرکز و گفتگویی کوتاه با خبرنگاران و پاسخگویی به سوالات آنها در نشستی با حضور جعفر کاشانی، عضو هیأت امناء، رئیس مرکز، حمید استیلی، دکتر اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی باشگاه، علیزاده قائم مقام مرکز، دکتر نویدی و دکتر چشمه‌سری معاون آموزش مرکز شرکت کرد.

 در این نشست ابتدا جعفر کاشانی و داریوش سودی درباره رویکردهای علمی و عملی مرکز، رشته‌های دایر شده در دانشگاه که اکثر آنها به صورت اختصاصی و برای رفع عملی نیازهای ورزشی فقط در این دانشگاه تدریس می‌شوند و نحوه توسعه دانشگاه ظرف یکسال گذشته توضیحاتی ارائه شد.

در این توضیحات به این نکته نیز اشاره شد که دانشگاه با 3 رشته فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در بیش از 10 رشته با 600 دانشجو فعال است و در ترم جدید و شروع سال دوم فعالیت دارای حداقل 23 رشته خواهد بود که اکثر آنها توسط همین مرکز طراحی و بعد از اخذ مجوز و تائید مرکز جامع علمی و کاربردی تدریس می‌شوند.

 دکتر محمود گودرزی نیز صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: من به دعوت دوست عزیزم آقای داریوش سودی به اینجا آمدم و چون صحبت از حضور در یک محیط علمی بود، به عنوان اولین بازدید در اینجا حاضر شده‌ام.

 وی ادامه داد: ورود به اینجا و اطلاع از رشته‌هایی که راه‌اندازی شده است، حس خوبی به من داد و من دوست دارم اخلاق مداری سرلوحه کارها باشد. این رشته‌های خوب و نو می‌تواند به توسعه ورزش کمک کند و اگر اخلاق کنارش باشد، خدمت مضاعف صورت می‌گیرد. امیدوارم اخلاق در تمام جوانب در اولویت کار شما باشد.

 گودزی سپس با اشاره به اینکه ورزش به سمت مباحث علمی گرایش پیدا کرده است، اعلام کرد: من هر کمکی از دستم بر بیاید برای توسعه علم و دانش در این مرکز و در تمام مراکز علمی و دانشگاهی ورزشی انجام خواهم داد.

 وزیر ورزش و جوانان در پایان صحبت‌های خود در دفتر یادبود دانشگاه چنین نوشت: امروز خدمت دوستان و همکارانم رسیدم. از محیط علمی، گرم و صمیمی در مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس بسیار لذت بردم و امیدوارم بتوانید در جهت توسعه علم و ورزش و همچنین توسعه اخلاق توفیق یابید.

 دکتر محمود گودرزی پس از این جلسه، دقایقی را به بازدید از دانشگاه اختصاص داد و با حضور در کلاس حقوق ورزشی، رهنمودهای خود را خطاب به دانشجویان ارائه کرد.

این مراسم در آستانه اولین سالگرد تاسیس مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس برگزار شد. این مرکز یازدهم آذر ماه سال 1391 افتتاح شده بود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا