نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: در دین مبین اسلام احسان و نیکوکاری به نیازمندان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "حجت الاسلام و المسلمین زارع زاده" در همایش خیّرین شهرستان مهریز با بیان این مطلب افزود: آنچه برای انسان می ماند انفاق و نیکی به نیازمندان است و این امر در دین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران در صف اول خدمت رسانی به محرومین حضور دارند، اظهار داشت: همه باید خدمتگزار محرومان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین زارع زاده با بیان اینکه يكي از اهداف اصلي انقلاب رسيدگي به وضع محرومان و مستضعفان و رفع محروميت از آنهاست، گفت: كميته امداد امام خمینی(ره)  در راستای محرومیت زدایی و فقرزدایی گام های مؤثری برداشته است.

اکبری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم در این همایش با اشاره به رسالت اصلی این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان و توسعه مشارکتهای مردمی اظهار داشت: خوشبختانه اجرای طرح‌های مشارکتی توسط کمیته امداد که برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، مشارکت و همکاری خیرین در کمک به خانوارهای مددجو را به دنبال دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا