ششصد و سي و سومين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد با حضور اعضاي شورا برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - رئيس شوراي اسلامي شهر يزد در اين جلسه ضمن تبريك ايام ماه رجب وايام ميلاد با سعادت حضرت جوادالائمه (ع) و حضرت علي (ع) و با بيان حديثي از پيامبر اكرم (ص) گفت : قرآن موقعي كامل مي شود كه با علي (ع) باشد و علي (ع) منهاي قرآن و قرآن منهاي علي (ع) معنا ندارد .

حجت الاسلام مطهريان همچنين اظهاراميدواري كرد: كه مردم بويژه جوانان ازفضائل ماه رجب بهره مند گردند .

وي در پايان ضمن يادآوري ايام اعتكاف خواستارحضورفعال مومنين به ويژه جوانان در اين برنامه عبادي و معنوي شد.

سپس 16 لايحه و نامه شامل تملك وآزادسازي ، مصوبات كميسيون هاي شورا و... مطرح و9مورد تصويب و تاييد قرار گرفت.

در اين جلسه  پس از مطرح كردن صورتجلسه كارگروه حفظ و تقويت گويش يزدي مقرر گرديد دبيرخانه مركز تحقيقات و حفظ اصالت هاي فرهنگي و ادبيات شفاهي يزد در سازمان فرهنگي ايجاد و اقدامات لازم جهت تعيين شرح وظايف و همچنين تشكيل جلسات با حضور دستگاههاي مربوطه صورت گيرد.

در ادامه ، معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري در جلسه حضور يافت و توضيحاتي در خصوص مطالعات پروژه غيرهمسطح ابوالفضل (ع) ارائه نمود ، پس از بحث و تبادل نظر ؛ از بين 10 طرح ارائه شده دسترسي آزادگان به جانباز به صورت زيرگذر و همسطح ميدان با شعاع 40 متر مورد تاييد قرار گرفت و مقرر گرديد شهرداري جهت اجراي اين پروژه اقدامات لازم را انجام دهد. 

معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري همچنين توضيحاتي در خصوص مطالعات پروژه غيرهمسطح ابوذر ارائه  و از بين 5 طرح ارائه شده دسترسي  آيت ا... كاشاني به بلوار دشتي به صورت زيرگذر و همسطح ميدان با شعاع 32مورد تاييد قرار گرفت و مقرر گرديد شهرداري اقدامات لازم را جهت اجراي اين پروژه انجام دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا