وزير امور اقتصادي و دارايي به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي ضمن تبریک این روز، عملکرد و تلاش هاي روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان یزد را ستود.

به گزارش روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان یزد، دكتر سيدشمس الدين حسيني در همایش نقش راهبردي روابط عمومي هاي وزارت اقتصاد و دارایی در تحقق حماسه اقتصادي با اهداء لوح تقدیر از عملكرد  احمد جعفری مسئول این بخش در سازمان یزد تجلیل کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: 27 ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومي، پاسداشت شكوهمند تلاش خالصانه و ارزشمند خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه درعرصه راهبردي و تحول برانگيز روابط عموي نقش ايفا مي نمايند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از عملكرد شايسته روابط عمومی در پيشبرد اهداف تبليغي واطلاع رساني اقتصاد كشور در دوره فعاليت دولت هاي نهم ودهم اظهاراميدواری نموده است: ذيل توجهات پروردگار عظيم الشأن در سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي، همچون گذشته در اداي اين رسالت مهم و در مسير تعالي ايران اسلامي موفق و پيروز باشيد.

وی همچنین در همایش یاد شده به نقش روابط عمومی ها در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و  گفت: اگر واقعا به خلق حماسه سياسي و اقتصادي اعتقاد داريم بايد درك و شعور مرتبط با آن نيز تحقق يابد و روابط عمومي ها براي خلق حماسه اقتصادي و سياسي در كشور طرح و برنامه ريزي لازم را داشته باشند.

دكتر حسيني خطاب به مديران روابط عمومي دستگاههاي اقتصادي كشور گفت: دستگاههاي اجرايي اعم از بيمه ها ، بانك ها و همه اجزاي اقتصادي  دولت نيز بايد با درك ضرورت هاي كنوني اقتصاد كشور در جهت حمايت از توليد و توانمندي ملي به تسهيل فرايند توليد و تخصيص منايع به بنگاهها كمك كنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا