بانوی كارآفرین مهریزی از حمایت جدی دولت و نظام اسلامی در ایجاد اشتغال مولد و مفید خبر می دهد .

فاطمه زارع '  با اشاره به اینكه حدود چهار سال به عنوان راننده تاكسی در آژانس بانوان مشغول بكار است، افزود: برای اشتغال در این بخش با حمایت كمیته امداد امام (ره) حدود چهار سال پیش 70 میلیون ریال وام دریافت كرده است . 

وی با اشاره به اینكه با این وام نسبت به خرید یك دستگاه پراید اقدام كرده است، خاطرنشان كرد: در این سال ها بصورت مستمر به عنوان راننده در آژانس بانوان مهریز فعالیت می كنم .

بانوی كارآفرین مهریزی علت اصلی موفقیت خود را در این زمینه ، جدیت و پیگیری و همچنین حمایت مسئولان ذكر كرد و با اشاره به تلاش سال های اخیر دولت در موضوع كارآفرینی بانوان گفت: این برنامه های دولت ،نقش موثری در موفقیت و همچنین استقبال بانوان داشته است .

زارع اظهار داشت: كرامت بانوان جامعه اسلامی در كنار حمایت های دولت و نظام اسلامی در كارآفرینی بانوان خیلی موثر بوده است .

به اعتقاد وی، بانوان باید همدوش با آقایان از موقعیت كنونی در جامعه اسلامی و حمایت های خوبی كه توسط دولت بعمل می آید برای اشتغال و كارآفرینی خود استفاده كنند .

بانوی كار مهریزی با اشاره به شعار عدالت محوری رئیس جمهوری تصریح كرد: حمایت از بانوان نیازمند برای اشتغال و كارآفرینی در سال های اخیر در عمل محقق شده است .

وی در پایان از تمامی كسانی كه در سال های اخیر برای حمایت از بانوان در ایجاد اشتغال و كارآفرینی تلاش كرده اند قدردانی كرد .            

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا