كتاب هاي «كتاب شناسي وحشي بافقي» و «باديۀ عشق» همزمان با همایش بزرگداشت وحشي بافقي، منتشر و توزيع مي شود.
 
حسين مسرّت گردآورندۀ اين دو كتاب در مورد كتاب شناسي وحشي بافقي اظهار داشت: اين كتاب، شامل كتاب، مقاله، بخشي از كتاب، بخشي از مقاله، نسخه هاي خطي آثار وحشي بافقي در كتابخانه های ايران و جهان است.
 
وي ادامه داد: اطّلاعات اين كتاب شناسي نزديك به 30 سال وقت صرف برده و در سال جاري همزمان با همایش وحشي بافقي چاپ و توزيع خواهد شد.
 
مسرّت تصريح كرد: مقدّمات تدوين اين كتاب از مهر1391 به پيشنهاد دكتر غلامرضا محمّدي دبير اجرايي همایش بزرگداشت وحشي بافقي تهيّه و تدوين شد و نگارنده، بخشي از فيش هايي كه در طول 30 سال گذشته درباره رجال و مشاهير يزد داشت، فیش هاي مربوط به وحشي بافقي آن ها را استخراج كرده و براي اين كتاب تهيّه و تدوين نمود.
 
وي اضافه كرد: كتاب شناسي وحشي بافقي حدود 300 صفحه است و در آن از چندين هزار كتاب و مقاله كه دربارۀ وحشي بافقي سخن گفته شده، تدوين شده است.
 
وي افزود: اين كتاب زير نظر كميتۀ علمي همايش بزرگداشت وحشي بافقي چاپ و منتشر مي شود.
 
اين نويسنده يزدي بيان كرد: كتاب «باديۀ عشق» شامل گلچيني از بهترين گفتارها دربارۀ شرح زندگي، آثار و افكار وحشي بافقي است كه در طول ساليان گذشته و تا پيش از برگزاري همايش وحشي بافقي نوشته و چاپ شده و از خلال صدها كتاب، مجله و روزنامۀ ايراني و خارجي استخراج شده است.
 
وي افزود: اين كتاب حدود 1000 صفحه است و احتمالا در دو جلد چاپ و منتشر مي شود. مقالات كتاب نيز به تريب الفباي نام نويسندگان درج خواهد شد.
 
اين نويسنده با اشاره به انتشار كتاب «آتش جانسوز» كه دربارۀ وحشي بافقي است، خاطرنشان كرد: هر سه كتاب براي اولين بار و همزمان با همایش وحشي بافقي در استان يزد منتشر مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا