سرپرست حوزه هنری استان یزد : مستند " لبخند اشک ها " از تولیدات حوزه هنری یزد دربخش مسابقه دومین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری " اعتکاف " حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: سید ناصر امامی میبدی با بیان این که فیلم کوتاه " لبخند اشک ها " به کارگردانی مسعود قادری تولید شده است افزود: این فیلم به بخش مسابقه دومین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری " اعتکاف " راه یافت.
وی افزود: این مستند 25 دقیقه ای به معرفی اعتکاف و ویژگی های بارز آن اشاره دارد و کارگردان سعی کرده با نگاهی نو و خلاقانه به موضوع اعتکاف بپردازد.
به گفته این مقام مسئول عوامل فیلم عبارتند از؛ تصویربرداران : حسین آخوندزاده  و مسعود قادری ، صدابردار: علی ملارحیم پور ، مشاورکارگردان : مجتبی طالبی، تدوین : حسین عابدی و نویسندگان: مسعودقادری ، فهیم گلاب و حسن فضلی.
امامی میبدی افزود: مسعود قادری متولد 1370 یزد، دارای مدرک تحصیلی دیپلم سینما است که به صورت تجربی در زمینه فیلمسازی فعالیت می کند و مستند" مشق عشق" و فیلم داستانی " مشق مهر" در کارنامه هنری این فیلمساز جوان دیده می شود.
وی با اشاره به این که دومین جشنواره سراسری اعتکاف در زمینه های فیلم کوتاه، فیلمنامه، فیلم مستند، نماهنگ و عکس برگزار می شود ادامه داد: هزار و 64 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که شامل 106 فیلم کوتاه، 125فیلمنامه، 67 مستند، 15 نماهنگ و 729 عکس است.
آیین اختتامیه این جشنواره شنبه 28 اردیبهشت در سالن همایش های بین المللی صداوسیما در تهران برگزار خواهد  شد. 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا