عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر سابق کار، رسماً رئیس ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی شد.

 تسنیم، برخی منابع خبری در ایران از انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم‌ مشایی، که روز گذشته رسما داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده است، خبر دادند.

براساس اخبار منتشره، محمدجواد بهداد به عنوان رئیس کمیته سیاسی،  علی ذبیحی رئیس کمیته استان‌ها، کاوه اشتهاردی رئیس کمیته تبلیغات و مجید امیدی شهرکی رئیس کمیته رسانه‌های ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی منصوب شده‌اند.

خبرنگار تسنیم برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور، محمدجواد بهداد و کاوه اشتهاردی گفت‌وگو کرده است.

محمد شیخان، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، از انتصاب عبدالرضا شیخ الاسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مشایی خبر داد و گفت که اینگونه اخبار را باید از آقای شیخ‌الاسلامی که رسماً به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مشایی در حال اغاز فعالیت است، سوال کنید.

کاوه اشتهاردی هم که پیشتر مدیر مسئول روزنامه ایران بوده، به خبرنگار تسنیم گفت، "بنده چنین سمتی نگرفته‌ام."

محمدجواد بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، از انتخابش به عنوان کمیته سیاسی ستاد مشایی ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: بنده معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور هستم و قانوناً نمی‌توانم فعالیت تبلیغاتی برای کسی داشته باشم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا