رئيس پليس فتا سيستان و بلوچستان از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با خالي کردن حساب کارفرما خود، از وی سرقت می کرده است.
سرهنگ محمود پارسافر درگفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در پي شکايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز وجه از حساب بانکي او، دستور رسيدگي به اين پرونده توسط پليس فتا استان سيستان و بلوچستان صادر شد.
وي افزود : پس از بررسي هاي فني و تخصصي مشخص شد که کليه مبالغ برداشت شده صرف خريد کارت شارژ تلفن همراه شده در صورتي که بنا بر اظهارات شاکي هيچ خريد اينترنتي نداشته بود .
اين مسوول انتظامي خاطرنشان کرد :کارشناسان پليس فتا پس از بررسي هاي فني به شاگرد مغازه که مرد ميانسالي بود مظنون شده و وي را دستگيرکردند.
رییس پلیس فتا سیستان و بلوچستان افزود: متهم در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی شد، سرانجام پس از ارائه مدارک فني به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که کليه برداشت ها توسط خودم صورت گرفته و با توجه به اينکه رمز کارت صاحبکارم را داشتم اقدام به خريد از کارت کرده و شارژ تلفن همراه را به خانواده ام مي دادم.
سرهنگ پارسافر به شهروندان توصيه کرد: به هيچ عنوان به ديگران اعتماد نکرده و اطلاعات محرمانه حسابشان را در اختيار آنان قرارندهند و هرچند ماه يک بار رمز کارت خود را تغير دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا