پیام محمد صالح جوکار به مناسبت دهه مبارک فجر

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانهای آزادی خواه از خود کامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای مدبر که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل ، با اعتقادی وسیع و راسخ ،نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون جانبازی ها ، غداکاری ها و رشادت های همه شیر زنان و غیور مردان بزرگی است که در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب ،برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام الهی هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و با حماسه آفرینی های خود زمینه طلوع خورشید فروزان اسلام را بر پهنه ایران اسلامی فراهم کردند.

اکنون بیش از سه دهه از آن واقعه تاریخی می گذرد. سه دهه ای که پر از فراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار و سربلندی و لحظه لحظه ان یادآور حماسه آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است.

حوادث ناگوار و تلخ تفرقه افکنان داخلی و خارجی ، دوران دفاع مقدس و تلاش برای سازندگی و انسجام ایران اسلامی هر یک آزمون بزرگی برای ملت ایران بود که توانست با سرفرازی از آن گذر کند.

اینک انقلاب مردم ایران و پیروزی آنها در مقابل دشمنان ، باعث الهام مردم آزادی خواه در جای جای این گیتی شده و بیداری اسلامی همچون موجی منطقه را در بر گرفته است و ایران اسلامی کانون رشد و نواوری و ارتقائ فن آوری های مورد نیاز و دستاوردهای علمی روز افزون تبدیل گشته است که بطور مداوم شاهد این پیشرفت می باشیم.

مردم با بصیرت ایران اسلامی که در پایبندی به عهد و پیمان سرامد روزگار هستند،تحت زعامت مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای برای عزت وافتخار این نظام الهی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و قطعاً صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهد زد تا این حرکت الهی به صف قیام صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) گره بخورد.

در این ایام مبارک دهه فجر ،یاد حضرت امام (رحمت الله علیه) را گرامی میداریم، بزرگمردی که شماره هماره دم مسیحایی اش ،جانبخش جان های حقیقت جوست و هنوز پس از گذشت سال ها از رحمت ملکوتی اش ،نامش بر پایه های ستم و استکبار لرزه می افکند و یادش ،در دل های مستضعفان و آزادگان زمین،امید می آفریند و انگشت اشارت او ،به آیندگان امتداد راه را نشان می دهد و این جز به اطاعت از ولایت فقیه و انسجام و وحدت در خط رهبری میسر نخواهد بود.

اینجانب سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و از عموم مردم ولایت مدار و انقلابی استان یزد دعوت می نمایم با حضور حماسی و پرشکوه در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق نموده و آمادگی خویش را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)اعلام نمایند.

در پایان امیدورایم در سایه عنایات حضرت حق ، توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، حفظ وحدت در جامعه اسلامی شاهد سرافرازی روزافزون کشور امام زمان (عج) در همه عرصه های سیاسی ،علمی،اجتماعی و غرهنگی باشیم.

محمد صالح جوکار

نماینده مردم شریف یزد و صدوق

در مجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا