مسابقات مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه در یزد برگزار می‌شود
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد از برگزاری بخش‌های تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه جشنواره قرآنی مدهامتان استان یزد در 19 آبان‌ سال جاری خبر داد.
محسن رستگاری،سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در استان یزد گفت: رشته‌ تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه جشنواره استانی مدهامتان 19 آبان در یزد برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه مسابقات رشته تفسیر ویژه ائمه جماعت کانون‌های مساجد استان یزد است، افزود: مسابقه این رشته جمعه( 19 آبان) با حضور 30 نفر از ائمه جماعات استان یزد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.
رستگاری همچنین از حضور 100 شرکت‌کننده در مسابقات رشته مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه خبر داد وافزود: این مسابقات نیز جمعه(19 آبان‌) در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.
وی آشنایی مسئولان با ظرفیت‌های قرآنی کانون‌های مساجد، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلامی و حضور پرنشاط جوانان و اعضای کانون‌های مساجد در فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا