مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: هم اکنون 281 دانش آموز، دانشجو و طلبه از حمایت های این نهاد بهره مندند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: هم اکنون 281 دانش آموز، دانشجو و طلبه از حمایت های این نهاد بهره مندند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "علیرضا خلیلی" با بیان این مطلب افزود: کمیته امداد اردکان در راستای حمایت از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت این نهاد خدمات بسیاری را در قالب سرفصل‌های مختلف ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان و دانشجویان یکی از گروه‌های ویژه تحت حمایت کمیته امداد اردکان هستند، اضافه کرد: نیازهای این قشر با سایر مددجویان کمیته امداد متفاوت است و باید خدمت دهی به این گروه بر اساس نیازی که دارند، صورت گیرد.

خلیلی در ادامه با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کمک هزینه تحصیلی به این گروه است، اضافه کرد: این امر به منظور فراهم ساختن شرایط تحصیل برای مددجویان علاقه‌مند به تحصیل صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان در ادامه اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 19 میلیون و 170 هزار ریال برای خدمت رسانی به دانش آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت هزینه شده است.

علیرضا خلیلی افزود: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان در مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته‌های گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا