یزدفردا:به طراحی یک سامانه آنلاین و تحت وب ، ارائه خدمات دولتی در حوزه ابهای زیرزمینی توسط گروه نرم افزاری دیبا، برای نخستین بار در کشور الکترونیکی شد.

بنابر این گزارش، با انعقاد قرارداد بین شرکت مدیریت منابع آب ایران و گروه دیبا، پروژه ارائه خدمات الکترونیک دولت در حوزه آبهای زیر زمینی آغاز شد.

 با اجرای پروژه سامانه خدمات الکترونیک دولت در شرکت مدیریت منابع آب ایران، که منجر به تسریع در انجام امور اداری و خدماتی، تكریم ارباب رجوع و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکتهای آب منطقه ای استان ها میگردد، تمامی امور مربوط به حوزه آبهای زیرزمینی، پس از افتتاح سامانه، از طریق دفاتر پیشخوان سراسر کشور ارائه و دنبال خواهد شد.

این سامانه در گروه دیبا طراحی، تولید و پشتیبانی گردیده و با همکاری کانون دفاتر پیشخوان دولت بر روی پورتال پیشخوان خدمات دولت نصب و در دسترس دفاتر قرار گرفته است.

سامانه خدمات الکترونیک دولت، پیش از این نیز در طرح تعیین تکلیف چاه های کشاورزی شرکت مدیریت منابع آب ایران مورد استفاده قرار گرفته شده بود. بر اساس این گزارش، پیش بینی شده است که 25 خدمت مذکور، از آبان ماه سال جاری برای خدمت رسانی به مردم آماده شده باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا