یزدفردا: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد یزد گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور قاریان و حافظان برتر 14 مهر در سطح  استان یزد برگزار می شود.
  محسن رستگاری، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد یزد گفت: این جشنواره به‌منظور شناسایی قاریان و حافظان فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره از شنبه 4 شهریور آغاز شده افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تا 6 مهر فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد استان یزد بیان کرد: نفرات برتر مرحله استانی در هر رشته از 21 تا 24 آذرماه جاری در مسابقات مرحله کشوری که به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود حضور می یابند.
رستگاری بیان کرد: امسال نیز همانند سالیان گذشته این جشنواره با رشته‌های قرائت، تفسیر، حفظ، ترتیل، اذان، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برپا می‌شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد یزد همچنین کسب رتبه برتر مسابقات بین المللی قرآن در کشور تونس توسط استاد حاج حسن دانش عضو کانون طلایه داران آوای وحی را به خانواده وی و جامعه قرآنی استان یزد تبریک گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا