اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مومنين بزرگوار در ايام شريف ماه ضيافت الله و تسليت فرا رسيدن سالروز وفات حضرت خديجه كبري(سلام الله عليها) باگراميداشت ياد و خاطره حضرت آيت ا... شهيد صدوقي(ره) و نكوداشت ياد فرزند برومند ايشان حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمد علي صدوقي(ره) از مردم شريف و مومن دارالعباده يزد، دعوت مي نمایم تا در مراسمي كه به همين منظور در ساعت 21 شامگاه دوشنبه 9/ 5/ 91 در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می شود حضور به هم رسانند.

یزدفردا :استاندار يزد  از مردم استان براي شركت درمراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيد محراب دعوت كرد

استاندار يزد  با صدور پيامي از مردم شريف استان براي شركت درمراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيد محراب حضرت آيت ا... شهيد صدوقي(ره) دعوت كرد.

 به گزارش یزدفردا در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است ، آمده است:

 و لا تحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

بار ديگر سالروز عروج ملكوتي بزرگمرد عرصه مبارزه با  طاغوت و طاغوتيان ؛ عالم رباني حضرت آيت ا... شهيد صدوقي(ره) فرا رسيد و ياد و خاطره رشادت، شجاعت، صداقت و رامرديهاي آن پير فرزانه در يادها زنده شد.

شهيد محراب ديار دارالعباده و دارالعلم يزد  به عنوان يكي از ياران و ياوران وفادار امام راحل عظيم الشان (ره) از آنچنان جايگاه والا و رفيعي برخوردار است كه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در شهادت آن بزرگوار فرمودند: « اسلام خدمتگذاری متعهد و ایران فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد.» ایشان عالمی برجسته ، مجاهدی شجاع وخستگی ناپذیر و پرهيزكاري مطیع ولایت بود که قاطعیت، اخلاق نیکو، بلندهمتی، پیشتازی در کمک به محرومین و مستضعفان ، فروتنی و به طور کلی مردم داری، همدلي با رزمندگان و آسيب ديدگان و حمايت بي دريغ آن بزرگوار از ايثارگران و بسيجيان در دوران سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام  بود و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند شهید آیت ا... صدوقی(رض) از جمله چهره های نادری بود که ابعاد گوناگون یک شخصیت تمام عیار شایسته جمهوری اسلامی را در خود جمع داشت.

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مومنين بزرگوار در ايام شريف ماه ضيافت الله و تسليت فرا رسيدن سالروز وفات حضرت خديجه كبري(سلام الله عليها)  باگراميداشت ياد و خاطره حضرت آيت ا... شهيد صدوقي(ره) و نكوداشت ياد فرزند برومند ايشان حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمد علي صدوقي(ره) از مردم شريف و مومن دارالعباده يزد، دعوت مي نمایم تا در مراسمي كه به همين منظور در ساعت 21 شامگاه دوشنبه 9/ 5/ 91 در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می شود حضور به هم رسانند.

موفقیت همگان را در راستای آرمانهاي  بلند امام راحل عظیم الشأن (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا