یزدفردا:رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا درباره آگهی هایی که در روزنامه ها یا خیابان های سطح شهر برای استخدام خانم ها دیده می شود ، هشدار داد و گفت: اگر استخدام در این بازار با هوشیاری متقاضیان همراه نباشد ، باعث آسیب خواهد شد.
به گزارش رویداد ، سرهنگ غنی لو در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: دقت و جدی گرفتن امور کاری و قناعت به حقوق کم ، باعث شده است بیشتر بنگاه ها به سمت جذب خانم ها بروند و برخی هم با عنوان شرکت که ممکن است ثبت هم نشده باشد یا اصلا شرکتی در کار نباشد ، از این روند سوء استفاده می کنند.
سرهنگ غنی لو افزود: خانم هایی که می خواهند با استفاده از این آگهی ها استخدام شوند ، حتماً از ماهیت شرکت خبردار باشند و محل استقرار شرکت در ساختمان های اداری و تجاری باشد نه اینکه فردی منزل خود را شرکت معرفی کند.

وی گفت: همچنین ضروری است خانم ها قبل از استخدام از نوع فعالیت شرکت هم آگاه شوند و اگر شرکتی فعالیتی غیرقانونی مانند تکثیر سی دی ها و دی وی دی های غیرمجاز یا توزیع داروهای قاچاق دارد ، به تنهایی برای خودداری از جذب در آنها کافی است.
سرهنگ غنی لو افزود: اگر خانم هایی اشتباهاً در این گونه آگهی ها جذب شرکتی شدند و حقوق آنها ضایع شد ، می توانند آن را از طریق مجتمع های قضایی و همچنین پلیس 110 شهرهای خود پیگیری کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا