یزدفردا :مدیرمسئول کانون تخصصی سلامت والعادیات استان یزد ازاجرای طرح رآموزشی رایگان قلبی و ریوی (CPR  ) در مساجد سطح استان یزد خبر داد.
مسعود کریمی، مدیرمسئول کانون تخصصی سلامت والعادیات استان یزد با اشاره به لزو توجه جدی به بهداشت و درمان به ویژه در مساجد گفت: این طرح با همکاری مرکز فوریت های پزشکی استان و با حضور مربیان مجرب یزد برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه کلیه ایرانیان باید تا 5 سال آینده این دوره ها را بگذرانند اظهارداشت: این طرح اموزشی به مدت 2 ساعت برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان گواهی اموزشی اعطا خواهد شد.
کریمی بیان کرد: علاقه مندان می توانند در صورت تمایل به برگزار این دوره در مسجد با شماره های کانون 09137235548 و  09135189843 تماس بگیرند.
وی به ظرفیت های کانون های مساجد و به خصوص کانون تخصصی سلامت والعادیات یزد اشاره و اظهارامیدواری کرد؛  با اجرای این طرح در سطح وسیعی در کلیه مساجد استان، انقلاب بزرگ آموزشی  ایجاد شود.
مدیرمسئول کانون تخصصی سلامت والعادیات استان یزد در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کانون تخصصی والعادیات یزد به ادرس http://www.sibesalamat.ir مراجعه فرمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا