یزدفردا: دبير ستاد هدفمند سازي يارانه هاي استان يزد گفت: يارانه نقدي مرحله هفدهم مربوط به ماه جاری، ساعت 24 امروز/شنبه/ به حساب سرپرستان خانوارها واريز می شود و از روز هجدهم تیرماه قابل برداشت است.

به گزارش شنبه روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد " مراد علي مير " با بيان اينكه يارانه واريزي هر ماه مربوط به همان ماه است، افزود: سرپرستان خانوار مي توانند با مراجعه به بانك هاي عامل، يارانه‌هاي نقدي خود و افراد تحت تكفل را برداشت كنند.

وی با بیان اینکه یارانه این ماه همانند گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است ، گفت: ماه گذشته نیز مبلغ 28 هزار تومان هر نفر بابت مابالتفاوت افزایش قیمت نان برای 9 ماه در حساب سرپرستان خانوارهای قابل برداشت شد.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد گفت: هر يك از شهروندان نيز با مراجعه به سامانه اعلام حساب خانوار به آدرس www.refahi.ir در بخش " اعلام اطلاعات يارانه پرداختي " مي توانند ميزان يارانه دريافتي خود از ابتدا تاكنون را رصد كنند.

پرداخت يارانه نقدي پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه ها از ديماه سال 89 آغاز شد و تاكنون در 16مرحله به ازاي هر نفر 45 هزار و 500 تومان پرداخت شده است.

100 درصد مردم استان يزد معادل يك ميليون و هفت هزار و 201 نفر در قالب 311 هزار و 660 خانوار از يارانه نقدي بهره مند هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا