یزدفردا :هدف و نقش تفسیر قرآن، کشف و پرده‌برداری از معنای کلام الهی است، و فضیلت و شرافت علم تفسیر، به‌دلیل متعلق آن یعنی کتاب الهی است.
يزد به عنوان شهر دارالعلم و دارالعباده به عنوان يكي از استانهاي پيشرو در زمينه فعاليتهاي قرآني مطرح مي باشد .از اولويت هاي رسانه استاني ، فرهنگ سازي در زمينه مسائل ديني و اخلاقي است و كلام الله مجيد به عنوان سند راهبردي سرلوحه همه كارها از جمله برنامه سازي است . آموزش و ترويج و استفاده كاربردي و بكارگيري كلام قرآني در زندگي روزمره و وارد كردن آن در جريان زندگي مردم از وظيفه اصلي رسانه است .
توليد سيماي مركز يزد برنامه تفسير قرآن را تهيه و توليد مي نمايد اين برنامه شنبه هر هفته به ميزباني يكي از ادارات ، سازمانها و ارگانهاي دولتي استان با حضور مديران و معاونان ادارات استان  برگزار می شود و آيت ا... ناصري نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد به ترجمه و تفسير آياتي از كلام الله مجيد مي پردازند .

 اين برنامه  به تهيه كنندگی  محمد جواد شفيع حسيني و تصوير برداری محمد رضا كشفي ، علي ثابت، محمد رضا زارع ، عليرضا دهقان وصدابرداری  اكبر فتوحي، سعيد نيكوكار، طاهر پيشوايي و تدوين گری مليحه روستا و همکاری  محمد حاجي عابدي ، علي حسين زاده ، حميد محمدي در  دستياری صدا و تصوير  تولید می شود .

برنامه تفسير قران هر هفته شنبه ها ساعت 13:15 از سيماي شبكه تابانپخش می شود .

سرویس عکس یزدفردا :

 




سایت خبری یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا