بسمه تعالی
دوپینگ تبلیغاتی «روزی نامه بشارت نو» در وقت اضافه بازی
وقتی رسالت قلم با پول عوض می شود، دلال بازار هم می شود روزنامه نگار!
با یک ترفند تاریخ مصرف گذشته و کهنه شده قدیمی، «هفته نامه بشارت نو» که گاه به گاهی اگر هوای بازار خوب باشد، بصورت گاهنامه و بدون درج تاریخ، چاپ و توزیع می شود،
البته اینکه اعضاء شورای شهر فعلی و دیگر منتقدین، چه زمانی بتوانند جوابی به مطالب درج شده بشارت نو بدهند جوابش بعهده مدیر مسئول بشارت نو و هیئت نظارت بر انتخابات و مدیرکا فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار شهرستان یزد می باشد!
بارندگی و خرابی وضعیت هوا باعث می شود، تا «روز نامه بشارت نو» که در تهران و در چاپخانه رسالت چاپ شده بود، یک روزدیرتر و با شروع «وقت اضافه» به یزد بیاید، و بهمین دلیل ساده، دست اندرکاران «روز نامه» برای فرار ازخسارت و ضرر و زیان مادی! با قربانی کردن فرهنگ و تعهد! مجبور می شوند، تا با نادیده گرفتن قانون و رسالت قلم و عدالت تبلیغاتی، در روز آخر تبلیغات انتخابات، و در زمان ممنوعیت تبلیغاتی برای دیگر کاندیداها، «روز نامه یا بروشر تمام رنگی تبلیغاتی» خود را که یکی از کاندیداها ،جزو شورای سیاستگزاری! آن می باشد، بصورت گسترده و با تیراژ بالا توزیع نمایند، بهرحال چون مطمئن هستیم که مردم آگاه ما ازشعور بالایی برخوردار بوده و فریب این ترفندها و دروغ های بزرگ را نخواهند خورد، امید داریم، که مسئولین استان و هیئت نظارت، نه قبل ازانتخابات، که در بعد ازانتخابات، نسبت به این اقدام بچگانه غیر سیاسی کاسبکارانه! واکنش نشان دهند.
خوشبختانه هیچ کدام از ائتلاف ها، آگهی و تبلیغاتشان در این «روز نامه تبلیغاتی» به چشم نمی خورد، و استفاده ابزاری (و ناعادلانه) از دو کاندیدای مجلس خبرگان، و نقل سخنرانی خاتمی! نکته و ترفند انحرافی این «روز نامه» برای توجیه عمل غیر حرفه ای خود می باشد!

آیا هیئت نظارت بر انتخابات می بیند؟!

یک فردائی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا