سرپرست جدید فرمانداری بهاباد از اختصاص اعتبار ویژه بنگاه های زودبازده به شهرستان بهاباد خبرداد

یزدفردا :سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه با اعضای شورای بخش و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان از اختصاص اعتبارات ویژه  به طرح های ایجاد بنگاه های زودبازده در شهرستان خبر داد.


به گزارش حسین زینلی از  بهاباد "روز شنبه نشست مشترکی با حضور سرپرست فرمانداری بهاباد و اعضای شورای بخش و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان در محل فرمانداری بهاباد تشکیل شد.


در ابتدای این نشست خوش خوش آبادی رئیس شورای بخش بهاباد خواستار توجه بیشتر مسئولین به روستاها شد و گفت: حدود 53 درصد جمعیت شهرستان بهاباد در روستاها زندگی می کنند و باید در توزیع اعتبارات بخصوص حق آبه معدن چادرملو توجه بیشتری به روستاها شود.


گنجی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان بهاباد ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های این شرکت اظهار داشت: این شرکت به عنوان اولین شرکت تعاونی دهیاریها در کشور فعالیت های خدماتی و عمرانی در شهرستان خصوصاً در روستاها انجام داده است و جهت تأمین بخشی از نیازهای مالی دهیاری ها، این شرکت تعاونی با مشارکت دهیاری های شهرستان و مساعدت فرمانداری اقدام به راه اندازی مجتمع گاو شیری 300 رأسی نموده است که هم اکنون حدود 100 گاو در آن در حال پرورش و تولید شیر هستند.


در ادامه این نشست سرپرست فرمانداری بهاباد از اختصاص اعتبارات ویژه به طرح های ایجاد بنگاه های زودبازده در شهرستان خبر داد و گفت: هزینه اجرای طرح های زودبازده که مورد موافقت قرار گرفته است به صورت وام با بهره بسیار پایین به متقاضیان پرداخت می شود و در صورت استقبال مردم به خصوص جوانان از این طرح، بخش عمده ای از مشکل اشتغال شهرستان حل می شود و حتی زمینه رونق و جذب سرمایه در شهرستان فراهم می شود.

"ابوالقاسم دهقان" خواستار همدلی و وحدت یکپارچه مسئولین و مردم جهت تسریع در آبادانی و پیشرفت شهرستان شد و اظهار داشت: پیشرفت و توسعه شهرستان جز در سایه تلاش و همت مسئولین و وحدت یکپارچه مردم و امنیت و آرامش جامعه حاصل نخواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا