یزدفردا "چهارشنبه شب آقای کروبی با تأخیری که به دلیل ریزش باران واستقبال مردم اردکان از ایشان صورت گرفت در میان ازدحام جمعیت و مردم علاقه مندی که ساعتها منتظر ورود ایشان بودند وارد مسجد مرشدی میبد شدند.

 میرحسینی دبیر حزب اعتماد ملی شهرستان میبد در گفتگو با یزدفردا در مورد این مراسم اظهار داشت "مردم میبد و دانشجویان استقبال کننده حق میزبانی را به جا آوردند و بدین وسیله فهم و شعور سیاسی والای خود را نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که با شعور بالای سیاسی ودرایت و استقلال فکری آینده مملکت خویش را رقم خواهند زد.

 وی خاطر نشان کرد با توجه به دعوتنامه های صورت گرفته از سران سیاسی و حزبی مختلف شهرستان میبد حضور آقای یحیی زاده بعنوان نماینده مجلس شهرستان میبد و تفت و خوشامدگویی در خورشأن آقای کروبی توسط ایشان بار دیگرثابت کرد که اخلاق سیاسی و بزرگمنشی و شرافت انسانی فراتر از هر منش اصولگرا و اصلاح طلبی می باشد.

 میرحسینی افزود با توجه به اینکه حضور آقای مهدی کروبی به عنوان اولین کاندیدای ریاست جمهوری در طول سه دهه انقلاب در شهرستان میبد می باشد و این در حالیست که در حافظه مردم میبد استقبال از یک کاندیدای ریاست جمهوری وجود نداشته است ؛ احترام این بزگوار به شهرستان میبد جای بسی قدردانی و سپاس فراوان دارد.

در پایان دبیر حزب اعتماد ملی میبد از تمام مردم شریفی که با حضور گرم خود استقبال شایانی از شیخ اصلاحات و دبیر کل حزب اعتماد ملی کشور نمودند تشکر و قدردانی کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا