عضو علی البدل شورای اسلامی شهر بافق خواستار احقاق حق خود می باشد
 

یزدفردا:سایت خبری سلام یزد گزارش داده است که عدم پذیرش آقای حسن ابراهیمی خوسفی بعنوان نفر علی البدل اول به بهانه عدم سکونت در بافق  می باشد و جالب اینکه فرماندار شهرستان که خود باید مظهر قانونگرایی باشد تاکنون به نامه نگاریهای گسترده ابراهیمی پاسخ شفاف و مناسبی نداده است که به نظر میرسد با نزدیکی انتخابات شوراها ، مابقی اعضای شورا علاقه ای به حضور افراد جدید بخصوص از گرایش دیگر را در ترکیب شورا نداشته باشند . 
 

بسمه‌تعالي

 
فرماندار محترم شهرستان بافق
با اهداء سلام

احتراماً طبق اطلاع واصله دستها و تلاشهايي توسط برخي از افراد در جريان است كه از عضو علي‌البدل دوم شورا بجاي اينجانب حسن ابراهيمي خوسفي (عضو علي‌البدل اول ) جهت عضويت در شوراي شهر بافق دعوت بعمل آيد.

لذا اينجانب ضمن اعلام آمادگي خود جهت عضويت آدرس محل سكونتم را در شهر بافق واقع در خ . وحشي. شهرك روبروي فلكه آهن‌شهر جهت انجام هرگونه مكاتبه اداري، ‌اعلام مي‌نمايم و در صورت نياز مدارك مورد نياز قابل ارائه است هرچند مهمترين دليل سكونتم در بافق اشتغال به كار همسرم در شهرداري بافق مي‌باشد و ...

اميد است جنابعالي در ابتداي شروع به كار در سمت فرمانداري به استناد تبصره ذيل ماده 4 آيين‌نامه داخلي شوراي اسلامي شهر مصوب 24/1/84 نسبت به انجام وظيفه قانوني خود اقدام نماييد.

ضمناً هرچند شما در جريان سوابق كاري و ... من هستيد و فقط جهت استحضار گيرندگان رونوشت نامه گوشه‌اي از سوابق خود را اعلام مي‌دارم:



- رئيس اداره تعاون شهرستان بافق

- مدرس دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد – اشكذر – مهريز و بافق

- مدرس دانشگاه پيام نور بافق

- كارشناس تحقيقات، دبير نظام تحول اداري و دبير نظام پيشنهادات اداره كل تعاون يزد

- فارغ‌التحصيل كارشناسي ارشد مديريت دولتي از دانشگاه تهران

- عضو فعال بسيج دانشجويي دانشگاههاي سيستان و بلوچستان و دانشگاه تهران

- دبير فرهنگي انجمن اسلامي دانشجويان

- عضو فعال گردان عاشوراي بافق و جانشين گروهان 3 گردان 151

- مؤسس و بنيان‌گذار انجمن همبستگي جوانان دارالشجاعه بافق



حسن ابراهيمي

عضو علي‌البدل شوراي شهر بافق

 

منبع:سلام یزد

پایگاه خبری تحلیلی یزدفردا

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا