استاندار يزد در پيامي بر حضور مردم در انتخابات برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی تاكيد كرد و گفت: کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوقهای رأی خواهند پیوست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد"سيد محمد مير محمدي" در پيامي،  29 ارديبهشت را روز ميثاق تازه، روز عهدي دوباره با نظام، امام و شهيدان دانست و انتخابات را نمايش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمين كننده آينده و امنيت اين آب و خاك و میوه شیرین نظام مقدس جمهوري اسلامي خواند و گفت: مردم نجيب، فهيم، شهيد پرور و بزرگوار دارالعباده نيز حماسه تازه خواهند آفريد.


متن كامل پيام استاندار يزد به مناسبت انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا


ميزان راي ملت است.
(امام خميني «ره»)

در شرایط امروز جهان و اوضاع نابسامان منطقه خاورمیانه و تلاش استکبار برای کسب بازار تسلیحات در کشورهای عربی و ایجاد آشفتگی در روابط و مناسبات کشورهای اسلامی و فراهم آوردن زمینه جنگ و خونریزی بار ديگر آزموني بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران فرا می رسد و جهانيان شاهد حماسه اي ديگر در ايران اسلامي خواهند بود و برگ زرين ديگري بر كتاب افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد گشت. 29 ارديبهشت روز ميثاق تازه، روز عهدي دوباره با نظام، امام و شهيدان است انتخابات نمايش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمين كننده آينده و امنيت اين آب و خاك و میوه شیرین نظام مقدس جمهوري اسلامي است و مردم نجيب، فهيم، شهيد پرور و بزرگوار دارالعباده نيز حماسه تازه خواهند آفريد و رياست جمهور دلخواه خويش و اعضاي شوراي اسلامي همه شهرها و روستاهاي استان را تعيين خواهند نمود و امور شهر و روستاي خويش را به  افراد کاردان و دلسوزان مجرب خواهند سپرد.
اينجانب ضمن دعوت از همه مردم خوب استان براي حضور در صحنه حساس انتخابات اميدوارم شاهد هم افزایی و انسجام ملی در کشور باشیم.
اطمینان دارم برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی همه در انتخابات حضور خواهند یافت. کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوقهای رأی خواهند پیوست. همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا کبر و غرور دشمن را در هم شکنیم و استکبار را مأیوس و نومید نمائیم و ملل مظلوم جهان را امیدوار سازیم. از خداوند قادر متعال درخواست می نمایم ملت شجاع ایران بویژه جوانان غیرتمند با حضور گستره و چشم گیر خود در این انتخابات دنیا را شگفت زده و عزت ایران و ایرانی را بیش از پیش درخشان نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا