‎در روزهای گذشته سایت ها و گروه های تلگرامی دلواپس و منتقد دولت تدبیر و امید در حل نشر ویدئويی هستند که در آن به قصد افشای فسادهای مالی آخوندی وزیر راه ساخته شده است. در این کلیپ از تصویر جوانی بعنوان فرزند وزیر راه و شهرسازی استفاده میشود که وی هیچ نسبتی با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ندارد.


اختصاصی یزدفردا: ‎در روزهای گذشته سایت ها و گروه های تلگرامی  معلوم الحالی که بیشتر خط و خطوط سیاسی ملاک عملشان است نه حرمت انسنسانها در حال نشر ویدئویی هستند که در آن به قصد افشای فسادهای مالی آخوندی وزیر راه ساخته شده است. در این کلیپ از تصویر جوانی بعنوان فرزند وزیر راه و شهرسازی استفاده میشود و  جالب اینکه فرد مورد نظر  هیچ نسبتی با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نداشته و یکی از هنرمندان یزدی  که به صورت حرفه ای عکاسی می کند و مدرس عکاسی دانشگاه استان است و همسر بانوی سینمای یزد کارگردان فیلمی مادری که به جشنواره فیلم فجر 95 راه یافته بود .

      محمد هادی آخوندی عکاس جوان یزدی  که در کلیپ مذکور بعنوان فرزند وزیر راه و شهرسازی معرفی شده است گفت: وقتی فیلم را دیدم ابتدا شوکه شده  و سپس تا مدتها به این فیلم می خندیدم.

هادی آخوندی همچنین در ادامه به جعل سوابق در رابطه با خود پرداخت و گفت: تهیه کنندگان این فیلم با سرچ در اینترنت در مورد سوابق من و اغراق و تلفیق راست و دروغ سعی در فضاسازی علیه وزیر دولت تدبیر و امید را داشته اند که برای من جای تاسف دارد.

یزد فردا - محمد هادی آخوندی - پسر وزیر راه و شهرسازی
آخوندی تاکید کرد:سازندگان این فیلم و سایت مربوطه با سرچ نام من و بدلیل تشابه اسمی من با فرزند وزیر راه و شهرسازی هر چه خواسته اند بیان کرده اند.

وی با ذکر این نکته که بدلیل سوابق کاری من در عکاسی مستند بعنوان عکاس مستند در سفرهای مذاکرات هسته ی حضور داشتم، گفت: بعنوان یک شخص حقیقی و برای دفاع از حقیقت و راستگویی حق خود را برای پیگیری حقوقی این فیلم از منتشرکنندگان آن محفوظ میدانم و امیدوارم دیگر شاهد   غیر اخلاقی برای رسیدن دیگران به پست های دنیوی نباشیم .

محمدهادی آخوندی عکاس جوان یزدی که بیش از ده سال در زمینه عکاسی فعالیت داشته است در سالهای اخیر بعنوان یکی از عکاسان جوان و خوشنام کشوری شناخته شده و عملکرد موفق وی باعث شده است تا در یکی از سفرهای تیم مذاکره کننده هسته ی در وین حضور داشته باشد.

گفتنی است از ماه ها پیش منتقدان دولت روحانی حملات شدیدی به وزیر راه و شهرسازی داشته و با انتشار خبر های بدون سند رسمی خانواده وی را یکی از باندهای عمرانی کشور دانسته اند و با طرح مباحثی اینچنینی سعی در استیضاح وی داستند که اخوندی با قاطعیت ارا رای مثبت مجلس را برای ادامه کار خود گرفت و اگر تمام مستندات اینگونه باشد باید برای سیاسیون کشور تاسف خورد که برای رسیدن به هدفشان از هیچ حرکتی فروگذار نمی گنند و هماگونه که مسئولین ارشد نظام  بارها فرموده اند مسئله نفوذ یکی از مسائل مهم کشور است وقطعا نفوذ اینگونه افراد در نظام خود بیشتر از هر چیزی باعث ضربه به نظام و اسلام خواهد کرد .


اینجانب محمد هادی آخوندی فرزند محمد، متولد یزد، عكاس و مدرس دانشگاه، چند روزیست متوجه شده ام كه عكس و مقداری از رزومه اینجانب به اشتباه به دلیل تشابه اسمی با فرزند وزیر راه كشور، عباس آخوندی، در سایت و گروه های تلگرامی و فیلم های ساخته شده بر ضد دولت استفاده شده است.

متاسفانه سایت و سازنده این فیلم ها فقط اسم محمد هادی آخوندی را در گوگل سرچ كرده و عكس های مراسم نمایشگاه عكس اینجانب را فقط به دلیل تشابه اسمی برداشته و جالب اینجاست كه من به عنوان عكاس و مستند ساز در سفر اقای ظریف در این سفر حضور داشتم .

اما سایت مذكور اشاره به این دارد كه فرزند وزیر با رانت خواری به عنوان عكاس وارد مذاكرات شده است، متاسفانه خبرهای ساخته شده، بدون منبع و فقط  باعث شده عكس اینجانب كه هیچ نسبتی با جناب عباس اخوندی وزیر محترم راه ندارم، استفاده شود.

به امید روزی که هیچ گروهی برای رسیدن به قدرت به دروغ و فریبکاری متوسل نشود، بر هیچ صاحب اندیشه ای پوشیده نیست که خورشید برای همیشه پشت ابر نمی ماند و همچین فریبکاری هایی نتیجه ای جز از دست رفتن اعتماد مردم ندارد.

لازم به ذکر است كه اینجانب حق پیگیری قضایی  از  سایت و گروه تلگرامی مذكورمحفوظ می دانم و برای دفاع از حرمت انسانهاقطعا  پیگیری خواهم کرد.

لینک دانلود فیلم در پایگاه خبری یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا