مسئول كميته پشتيباني ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت: برگزاری انتخابات تنها بر عهده وزارت کشور و استانداری‌ها نیست بلکه حسب قانون تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در امر انتخابات ستاد انتخابات، شهرستان را یاری کنند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، « محمد حسين فلاح تفتي » در جلسه كميته پشتيباني ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت: يکی از سیاست های اصلي نظام جمهوري اسلامي و دولت برگزاری انتخابات سالم ، با نشاط و با حضور حداکثری مردم است و برای رسیدن به این مهم انتظار است که این همراهی‌ها و همکاری‌ها در انتخابات سال 96 همچون گذشته جلوه‌گر شود.

وي تصريح كرد: از تمامی دستگاههای اجرایی، سازمانها و نهادهای دولتی انتظار داریم نهایت همکاری را چه در جذب نیروی انسانی مورد نیاز و چه در حوزه ملزومات، ماشین آلات و تجهیزات با کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند.

فلاح تفتي صرفه جویی در هزینه ها برای برگزاری انتخابات را مهم و ضروري دانست و افزود:‌ براساس بخشنامه های ارسالي از سوی وزارت كشور صرفه جویی هزينه ها باید در اولویت برنامه ریزی ها در برگزاری انتخابات قرار بگیرد.

مسئول كميته پشتيباني ستاد انتخابات شهرستان يزد خاطرنشان كرد: کمک‌های پشتیبانی متوازن و متناسب با نیازهای حوزه‌های انتخابی در شهرستان‌ها صورت می‌پذیرد تا در هیچ حوزه‌ای با مشکلی مواجه نشویم.

فلاح تفتي در پايان تأكيد كرد: با برنامه‌ریزی‌ها و بسترسازی انجام‌شده، ان‌شاءالله شاهد برگزاري انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

لازم بذكر است انتخابات داوزدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا به صورت همزمان در 29 ارديبهشت ماه سالجاري برگزار مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا