به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس

سخنان مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جمع کارکنان پرتلاش معدن جو و تبریک هفته کار و کارگر

طلائی مقدم در آغاز سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) حضرت ابالفضل(ع) و امام سجاد(ع) خدمت همه کارکنان پرتلاش  سختکوش مجموعه معدن جو افزود روز کارگر و هفته گرامیداشت کار و کارگر فرصت و بهانه ای شد تا برای دومین بار خدمت شما بزرگواران حاضر شوم و عرض ادب و خداقوت و تشکر از همه شما داشته باشم و بابت زحماتی که همه شما عزیزان در معادن ذغالسنگ در مجموعه معدنجو و علی الخصوص همه کارکنان پرتلاشی که به طور مستقیم با مساله استخراج ذغالسنگ دست و پنجه نرم میکنند و خطرات و مشکلات و مسائل آن را از نزدیک لمس میکنند. تشکر و قدردانی داشته باشم .

 طلائی مقدم با اشاره به تاکیدی که در همه بازدیدهای خود در سایر مجموعه های کاری و معدنی بر رعایت اصل ایمنی توسط مسئولان و مدیران و پیمانکاران و کارکنان و اینکه پیش از هرچیزی باید این اصل مهم  ایمنی توسط همه کارکنان مجموعه توجه داشته و  رعایت شود.  البته با توجه به گزارشاتی که مسئولان اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان و کارفرمایان این مجموعه داده اند این اصل در این مکان به طور مطلوب درحال اجرا است.

 طلائی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خطاب به مسئولان مربوطه و تاکید بر پرداخت به موقع حق و حقوق های کارکنان مجموعه و به خصوص که به شرایط سخت و مشقت باری درحال مبارزه و تلاش هستند اضافه کرد در مسئولیت قبلی  بنده در فرمانداری شهرستان بافق که آن شهر نیز  منطقه بزرگ معدنی است ولی عمده معادن آن شهرستان سنگ آهن و در شرایط رو باز می باشند و در یک کلام دنیای معادن ذغالسنگ بسیار متفاوت با سایر معادن از نظر مشکلات و ‌پیچیدیگی ها و مسائل فنی شرایط خاص خود را دارند. و تا کسی ازنزدیک این ‌شرایط رامشاهده نکند قابل لمس و تصور نیست .و بابت ایثار و تلاش همه شما عزیزان سپاسگزارم .

 طلائی مقدم :‌‌ضمن اشاره به وجود شورای کارگری در مجموعه معادن از کارکنان سختکوش خواست تا مسائل و مشکلات مختلف خود را از این طریق پیگیری کنند . طبق گزارشات دریافتی پیمانکار‌ مجموعه معدنجو ارتباط بهتری با کارکنان  در بحث پرداخت حقوق و معوقات کارکنان مجموعه خود دارد که  از مجموعه مدیران  این شرکت تقدیر و تشکر می کنم و درخواست میکنم اگر مسائل و مشکلات خاصی بود به بنده و همکارانم منتقل کنید تا ان شالله با همکاری پیمانکارا و کارفرمای این مجموعه پیگیری شود

 طلائی مقدم در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد:شرکت معدنجو مجموعه ای با سابقه و از اولین واحد های معدنی  در سطح شهرستان طبس و از با تجربه ترین آنها می باشد و همچنین به همین دلیل دارای کارگران ، مهندسان ، و تکنسین های باتجربه ای می باشند. و ان شالله بتوانیم ازتجربه و سابقه شما بزرگواران در موارد مربوطه به بهترین شکل استفاده کنیم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا