استاندار یزد در پیامی به مناسب روز پاسدار و روز جانباز؛ حسین‌ابن‌علی (ع) را سراسر گفتار و کردار عشق و شیدایی دانست و این عشق را ناشی از شناخت عمیق خداوند عنوان کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» به شرح ذیل است:


به نام پروردگار شهيدان و راست‌گویان
کتاب سرخ و حدیث مانای حسین‌ابن‌علی (ع) سراسر گفتار و کردار عشق است و شیدایی. عشق ناشی از شناخت عمیق و نهایت عرفان به آفریننده توانا، محبوب و خواستنی عالمیان. به‌راستی‌که این شناخت وجودی، منشأ و مبدأ شیدایی و شیفتگی به حضرت علیم و خبیر بوده و هست.
یکی از زیباترین فصول این کتاب سرخ و ماندگار، اوراقی است که از "وفا و صفا"، "کرامت و مناعت"، "رشادت و شجاعت"، "زیبایی و متانت" و از همه مهم‌تر، "دلدادگی و وفاي به عهد ماه بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع)، نگاشته شده و به ثبت رسیده است و چه تناسب زيبا و معنی‌داری است كه ايام ميلاد مبارك حسین‌ابن‌علی (ع) و پرچم‌دار نهضت عاشورا بنام روز پاسدار و جانباز نام‌گذاری شده است.
هر انسانی، خواه شیعه و پیرو حسین باشد یا نباشد، با تورق این‌همه زیبایی انسانی، شیفته حسین و عباس ویاران راستین این بزرگان و زیبندگان جامعه بشری شده و خواهد شد.
این‌جانب با ادای نهایت ادب و احترام به پیشگاه همه ائمه اطهار صلوات الله عليهم اجمعين، روزهاي بسيار خجسته سوم شعبان زادروز سومین امام همام و حجت مسلمانی ما حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، و چهارم شعبان زادروز عبد صالح خدا حضرت ابوالفضل العباس (ع) را به همه پاسداران و بسيجيان مخلص و جانبازان و ايثارگران عزيز و مردم متدين خردمند و باوفای استان یزد و همه مردم خوب و خونگرم ایران اسلامی و شیعیان جهان و دوستداران و پیروان حق و حقیقت در سراسر عالم، شادباش و خجسته باد می‌گویم.
امید که همه این مردمان، در پناه هدایت الهی و در لوای دعای نیک ایشان باشند.
ان شاالله

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا