محمد زاده رحمانی در نشست مشترک اعضای مجمع مسکن مهر با برخی از مسئولان شهرستان که به منظور پیگیری مشکلات این مجموعه برگزار شد گفت: در همه حال از حق و حقوق ساکنین مسکن مهر دفاع خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست مشترک اعضای مجمع مسکن مهر با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه  با بیان اینکه هیئت مدیره موظف به پاسخگویی عملکرد خود است اظهار داشت: از سوی فرمانداری شهرستان با دادستان محترم مکاتبه شده تا به عنوان مدعی العموم به حق طبیعی ساکنین مسکن مهر رسیدگی شود و میطلبد که از اعضای مسکن مهر نیز با تنظیم شکواییه پیگیر حقوق خود باشند.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه در همه حال از حق و حقوق ساکنین دفاع خواهیم کرد عنوان کرد: مجمع مسکن مهر باید با همت مضاعف و تلاش بیشتر در راه حل مشکلات این مجموعه گام بردارد.

وی همچنین در رابطه با احداث کتابخانه در این منطقه قول مساعدت و همکاری داد و تصریح کرد: نامه ای از سوی فرمانداری به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شده و درصدد هستیم با هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی این خواسته مردم محقق شود.

زاده رحمانی در رابطه با راه اندازی نانوایی نیز گفت: هر فردی که تمایل به شروع این کار داشته باشد می تواند درخواست خود را به فرمانداری ارائه دهد.

فرماندار بافق همچنین در ادامه از رییس اداره برق و شهردار بافق خواست تا در خصوص نقاط فاقد روشنایی و همچنین بلوک گذاری و آسفالت این مجموعه هر چه زودتر تصمیم گیری نمايند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا