سید محمود موسوی زاده، مدیرعامل آزمایشگاه کسری از مرکز خیریه حضرت رقیه(س) بازدید کرد و با هدف بررسی مشکلات بهداشت شهری در مسجد سید مصطفی خمینی با تیم مجرب پزشکی حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا، سید محمود موسوی زاده، خیر سلامت و مدیر عامل آزمایشگاه کسری یزد در هفته سلامت با هدف بررسی مشکلات بهداشت و سلامت اجتماعی و فردی اهالی دارالعباده از مرکز خیریه حضرت رقیه(س) آزادشهر به همراه تیم مجرب پزشکی متشکل از متخصص بیماری های عفونی، روانشناس، روان پزشک و با همراهی گروه مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد بازدید کرد و ضمن شنیدن درخواست و مشکلات مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی در ادامه به همراهی تیم تخصصی فوق در مسجد سید مصطفی خمینی(ره) واقع در خیابان خرمشهر حاضر شد و بیان داشت: سلامت بزرگترین هدیه است که می توان به عزیزانمان ارمغان دهیم. بیایید این نعمت الهی که سرمایه ای گران بهاست را به همت خیرین و خدمت گزاران سلامت و با همراهیتان دوباره به این شهر هدیه دهیم.
موسوی زاده در ادامه ضمن ابراز تاسف از آمار ناخوشایند بیماری هایی چون سرطان، دیابت، تالاسمی و... ، افزود: یزد  قطب پزشکی کشور است و مردم این شهر لایق بهترین ها هستند. سیب سلامت لایق همشهریان ماست و بدانید طعم لذیذ سیب سلامت را به همه خواهم چشاند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا