به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ صبح امروز دوشنبه، جلسه هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بافق با حضور فرماندار، رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد زاده رحمانی در این جلسه با اشاره به انجام تمام تمهیدات لازم در راستای برگزاری مناسب انتخابات 29 اردیبهشت ماه، بیان داشت: برنامه انتخابات در شهرستان طبق جدول زمان بندی پیش می رود و تمهیدات لازم به‌ منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است و با همکاری و تعاملی که بین هیأت های اجرایی و نظارت وجود دارد برنامه ها به شکل مناسب پیش می‌رود.

وی در ادامه بر ضرورت رعایت قانون و اخلاق‌مداری در فرآیند انجام انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها تاکید کرد و گفت: در فرآیند انتخابات همه عوامل اجرایی، نامزدها و هواداران آن‌ها باید با رعایت قانون انتخابات در یک فضای سالم و قانونمند حماسه‌ای با شکوه در پای صندوق‌های رای خلق کنند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش تعداد شعب اخذ رای شهرستان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری در دوره قبل اشاره کرد و گفت:با توجه به دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور که می توان شعب سیار را در روستاهای کم جمعیت داشته باشیم و همچنین به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه تعداد شعب اخذ رای شهرستان بافق از 58 در دوره قبل به 45 شعبه در این دوره کاهش یافته است.

گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از اعضا در خصوص تعداد و محل استقرار شعب ثبت‌نام و اخذ رای نقطه نظرات خود را اعلام کردند که در نهایت تعداد 45 شعبه شامل 26 شعبه ثابت و سیار شهری و 19شعبه ثابت و سیار روستایی در سطح شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا