معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به شرایط خوب بین المللی برای سرمایه گذاری در ایران گفت: اقدامات و رایزنی های خوبی برای جذب منابع مالی خارجی در این استان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از امور اقتصادی و دارایی استان یزد، «سید علی عزالدینی » در جمع مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری استان های یزد و کرمان با اظهارامیدواری  از اینکه شاهد به بار نشستن این گونه اقدامات در آینده باشیم، افزود: باید از فرصت های این بخش به نحو مطلوب استفاده شود.
وی اظهار داشت: همچنین باید به دنبال شناسایی بیشتر فرصت های جذب سرمایه گذاری و سرمایه گذاران توانمند باشیم و با استفاده از فرصت های پیش رو، زمینه جذب سرمایه ها و منابع خارجی را در استان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به همجواری استان کرمان با یزد گفت: این دو استان در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری همکاری های خوبی با هم دارند.
عزالدینی با بیان اینکه باید از ظرفیت های اقتصادی دو طرف به نحو مطلوب استفاده شود، توسعه انرژی های خورشیدی را محور سرمایه گذاری در استان یزد برشمرد و افزود: با توجه به تکنولوژی جدید، شرایط بازار و وجود تضمین های دولتی، هدف گذاری استان توسعه این نوع سرمایه گذاری می باشد.
معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، سرمایه گذاری را زمینه ساز ایجاد تولید و اشتغال دانست  و گفت: باید انقلابی در حوزه کسب و کار ایجاد شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا