دکتر پهلوانیان بهمراه حجت الاسلام کشفی قائم مقام وتنی چند از مدیران مرکز با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه رسانه ملی القائات پنهان دشمن را با بصیرت‌افزایی خنثی می کندگفت: دشمن به وسیله القائات پنهان و در قالب فیلم، موسیقی، کتاب، طنز و موارد مختلف دیگر در حال انتقال مسائل ضد ارزش و نامناسب به جامعه ما به ویژه در بین جوانان است و متاسفانه نسبت به این موضوع غافل هستیم.

آیت‌الله ناصری در دیدار مدیرکل، قائم مقام ،معاون سیما و مدیر روابط عمومی صدا و سیما با وی، با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تبدیل ضد فرهنگ‌ها به فرهنگ است اظهار داشت: در این زمینه علاوه بر آگاهی‌های عمومی که از طریق رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید صورت گیرد، به بصیرت‌افزایی هم باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید در برابر این اقدامات دشمنان سکوت کنیم، ادامه داد: یکی از راهکارهای مقابله با این اقدامات، بیان مسائل ارزشی در قالب هنرهای مختلف از جمله فیلم و تئاتر و سینما است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد برنامه‌های دشمنان را برای تمام سنین به ویژه افراد با سنین کم دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد این است که هنر را با یک سری مسائل ضد ارزش تلفیق کردند و فکر می‌کنند هنر حتما عجین با این مسائل است.

وی با تاکید بر اینکه دین به هیچ عنوان با هنر مخالف نیست، گفت: تنها تاکیدی که صورت می‌گیرد این است که زمینه‌های گناه و دور شدن افراد از راه درست به وسیله لهو و لعب فراهم نشود وگرنه در صورتی که انواع هنر در مسیر درست خود باشند، هیچ مخالفتی با آن وجود ندارد. پهلوانیان مدیرکل صدا و سیما هم در این دیدار به ارائه توضیحاتی در ارتباط با برنامه‌های معارفی ودیگربرنامه های تلویزیون و رادیو یزد خواستار همراهی نماینده ولی فقیه دراستان برای تولید برنامه معارفی در ماه مبارک رمضان شد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش پیوند روحانیت و هنرمندان، گفت: با توجه به تاثیر بسیار زیادی که این دو قشر در فرهنگ‌سازی دارند، لازم است نسبت به پیوند هرچه بیشتر آنها تلاش صورت گیرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا