فرماندار تفت در دیدار با جمعی از مدیران آموزش و پرورش بر نقش مهم این نهاد برای آگاهی بخش به جامعه به ویژه نسل جوان در خصوص اهمیت مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این دیدار که در محل دفتر فرماندار تفت برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: از مهم ترین برکات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکم کردن مردم بر عرصه تعیین سرنوشت خویش از طریق برگزاری انتخابات گوناگون است.

فرماندار تفت با اشاره به این که انتخابات ضامن امنیت اجتماعی و عرصه ای حساس برای کمک به توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می شود گفت: اقشار مختلف جامعه در این رابطه می توانند تعیین کننده باشند لیکن نقش نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز در این رابطه بسیار خطیرتر و حساس تر است.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تفت در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش جامعه دانش آموزی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه اظهار داشت: نهاد آموزش و پرورش باید شرایط را برای توسعه این فضا به شکلی بی طرفانه و قانونمند و با رعایت کامل اخلاق و انصاف در میان دانش آموزان فراهم کند.

فرماندار تفت برگزاری نشست های پرسش و پاسخ در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، نشست با تشکلهای مختلف دانش آموزی و ... را برای تبیین ضرورت و اهمیت مشارکت آگاهانه آحاد مردم در انتخابات را مهم دانست و افزود: دانش آموزان عزیز چه در محیط های اجتماعی و چه در کانون خانواده می توانند در ترغیب همگان برای مشارکت در تعیین سرنوشت خویش موثر باشد و زمینه ساز برگزاری انتخاباتی حماسی در 29 اردیبهشت ماه در میهن عزیز اسلامی گردند.

در ادامه این نشست، سایر افراد به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا