یزدفردا "دهقانی زاده خبرنگار یزد فردا از مهریز "مهندس سعید شایگان شهردار مهریز از بازدید 90 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از تفرجگاه های غربالبیز و کوه ریگ خبر داد و گفت: در طول تعطیلات نوروز امسال افزون بر  286 هزار و 734 نفر مسافر و مهمان نوروزی وارد این شهرستان شدند.

وی افزود: این مسافران از اقصی نقاط کشور با حضور در شهرستان مهریز از آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی مختلف مهریز دیدن کردند.
شهردار مهریز با بیان اینکه تفرجگاه تاریخی و طبیعی غربالبیز، باغ جهانی پهلوانپور، کوه ریگ، مجموعه تاریخی سریزد، مناطق ییلاقی میانکوه و پارک کوثر بیشترین حجم مسافران را داشته است خاطر نشان کرد: تفرجگاه غربالبیز در روز 13 فروردین میزبان 38 هزار نفر و در کل تعطلات نوروز میزبان بیش از 56 هزار نفر بود.
این مقام مسئول همچنین از بازدید 23 هزار گردشگر از تفرجگاه کوه ریگ در روز 13 فروردین خبر داد و افزود: در کل تعطیلات نوروز بیش از 35 هزار نفر از مسافران نوروزی از تفرجگاه کوه ریگ دیدن کردند.
وی با قدردانی از پرسنل شهرداری گفت: شهرداری مهریز با تمام همت خود مصمم بود تا میزبانی شایسته ای را از مسافران نوروزی در پارک ها و تفرجگاه های شهرستان داشته باشد که امیدواریم این امر محقق شده باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا