دوازده نفر از کارکنان مجموعه کمیته امداد به علت مشارکت در امور تبلیغی برخی کاندیداها در استان های مختلف از ادامه فعالیت در کمیته امداد معلق شده و به هیات تخلفات اداری معرفی شدند.


به گزارش سایت خبری کمیته امداد، پیش از تعلیق این افراد گزارشاتی مبنی بر دخالت برخی ازکارکنان امداد در ستاد کاندیداهای مختلف به مجموعه رسیده بود که بسیاری از آنان پس از دریافت تذکر از سوی حراست مجموعه از ادامه فعالیت در امور انتخاباتی دست کشیدند.

اما در این بین و پس از اخطار و تذکرهای متعدد تعداد ١٢ نفر از کارکنان امداد که علیرغم بخشنامه رئیس کمیته امداد به فعالیت تبلیغاتی خود در ستادهای انتخاباتی ادامه دادنداز ادامه فعالیت معلق شده و به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند.

این افراد در بخش های مختلفی از جمله مدیریت شهرستان،کارشناس واحد مشارکت ها و اشتغال و همچنین مددکاری امداد در استان هایی چون گیلان ،خوزستان،ایلام،خراسان شمالی و کرمان و چند استان دیگر مشغول بوده اند.

پیش از این سید پرویز فتاح در بخشنامه ای هرگونه فعالیت و دخالت در امور انتخابات را برای کارکنان خود منع کرده بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) معتقد است شان و جایگاه مجموعه و کارکنان کمیته امداد امام خمینی بالاتر از آن است که زیر پرچم و بیرق گروه و دستجات سیاسی مختلف قرار بگیرند،چرا که خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه از مقدس ترین امور به حساب می آید و نباید بازیچه دست برای رسیدن به اهداف دیگر قرار بگیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا