یزدفردا"حضور مردم در راهپیمائی عظیم 22 بهمن قطعاً در داوری و قضاوت غربی ها در قبال ایران اثرگذار خواهد بود.

وزیر کشور گفت: حضور مردم در راهپیمائی عظیم 22 بهمن قطعاً در داوری و قضاوت غربی ها در قبال ایران اثرگذار خواهد بود.

به گزارش اعتدل به نقل از ایسنا، رحمانی فضلی در شورای معاونان این وزارتخانه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن گفت: مردم اساس قدرت ملی کشور هستند و باید قدردان این ملت باشیم.

وی افزود: مردم کشورمان همواره در خصوص اصل انقلاب ، راه حضرت امام ، تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و تأمین منافع ملی پای کار بوده و هستند و از اینکه توفیق خدمتگزاری به چنین مردمی را پیدا کرده ایم باید شکر گزار خداوند باشیم.

وزیر کشور گفت: انشاء الله همین عظمت و شکوه مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن، نوید بخش برگزاری انتخاباتی بزرگ ، باشکوه ، آرام و توأم با امنیت کامل در هفتم اسفند باشد و گام بلند دیگری را با صلابت هرچه تمام تر برداریم.

همچنین در نشست صبح امروز شورای معاونین وزارت کشور، نامه ستاد انتخابات یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان تهران به وزیر کشور، درخصوص جمع آوری اقلام تبلیغاتی مربوط به این نامزد از سطح شهر تهران مطرح شد و با دستور رحمانی فضلی، استاندار تهران مأموریت یافت تا سریعاً نسبت به بررسی دقیق موضوع و پیگیری‌های قانونی لازم در این خصوص اقدام و نتیجه را اعلام نماید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا