یزدفردا"در جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد اعضای اجرایی شعب اخذ رأی تعیین شدند.

فرماندارمیبد در آغاز این جلسه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دو انتخابات سرنوشت‌ساز برای کشور و ملت خواند و گفت: انتخابات در پیش رو از چند جهت حساس است و باید همه تلاش کنند انتخابات قوی، سالم و با حضور حداکثری برگزار شود.

حسین فلاح با اشاره به جایگاه بین‌المللی ایران اسلامی گفت: انتخابات ایران اسلامی به لحاظ اهمیتی که دارد از سوی ملت‌ها و دولت‌ها و دوستان و دشمنان از سراسر عالم رصد می‌شود و باید با برگزاری انتخابات باشکوه دوستان را خوشحال و دشمنان را مأیوس کنیم.

حسین فلاح بابیان اینکه امروز جایگاه ایران در عرصه بین‌الملل جایگاه مهمی است افزود: ازآنجاکه ایران اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی پایه‌گذاری شده است باید با برگزاری انتخابات با حضور حداکثری این جایگاه را حفظ کنیم.

فلاح افزود: اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح و آگاه‌سازی مردم از شرایط کشور در حضور باشکوه مردم درصحنه انتخابات بسیار مهم است.

فلاح بابیان اینکه تاکنون روند برگزاری انتخابات در شهرستان میبد مطابق با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انتخابات پیش رفته است گفت: برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و با حضور حداکثری در شهرستان میبد فراهم است و به فضل خدا مردم در روز انتخابات برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران اسلامی اضافه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شریف میبد، همواره با بصیرت و تأسی از رهبر فرزانه انقلاب، امتحان خوبی را در پشتیبانی از نظام و انقلاب داده‌اند و این بار هم از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون خواهند آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا