فرماندار يزد با بيان اينكه انتخابات با شكوه موجب يأس و نا اميدي دشمنان مي شود گفت: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات مي تواند افزايش اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در مناسبات بين المللي به همراه داشته باشد.

یزدفردا: " محمود شاكري شمسي " در هجدهمين جلسه ستاد انتخابات شهرستان يزد با اشاره به موفقيت ايران در به فرجام رساندن برجام اظهار داشت: اين موفقيت ارزشمند و تاريخي نشأت گرفته از اراده و صبر مردم، حمايت هاي مقام معظم رهبري، تدابير رياست محترم جمهور و هوشمندي تيم مذاكره كننده اي هسته اي بود كه قدرت جهاني را وادار ساخت تا تنها از طريق گفتگو و مذاكره مسئله هسته اي را با ايران حل و فصل نمايند.

فرماندار يزد تصريح كرد: قطعاً اين افتخار بزرگ در سايه وحدت،‌همدلي و همزباني مردم و مسئولين مي تواند منشاء توفيقات با ارزش تري در آينده براي كشور شود.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري انتخابات پنجمن دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه افزود: تهميدات لازم براي برگزاري انتخاباتي در خور شأن و جايگاه نظام در شهرستان يزد انديشده شده است.

رئيس هيأت اجرايي انتخابات شهرستان يزد بر حضورگسترده مردم در عرصه انتخابات تأكيد كرد و خاطرنشان كرد: اين حضور باشكوه مي تواند افزايش اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را در مناسبات بين المللي به همراه داشته باشد.

" شاكري شمسي " در بخشي ديگر از سخنان خود ابراز داشت: برگزاری انتخابات امری ملی است كه همه دستگاه‌های اجرایی در كشور باید با به كارگیری توان خود در راستای هر چه بهتر برگزار شدن آن تلاش كنند.

فرماندار يزد در پايان اضافه كرد آموزش مجريان انتخابات به عنوان یكی از مهمترین مواردی است كه همواره مورد تاكید وزارت كشور قرار داشته و تاكنون نشست هايي براي اعضاي هيأت اجرايي شهرستان هاي يزد و اشكذر و بخش هاي زارچ، خضرآباد و ندوشن  برگزار شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا